Projektant gier

Piotr Milewski

Projektowanie emocji – czego projektowanie gier uczy o designie

Projektant gier, wykładowca na specjalności Gamedec Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Autor kilkudziesięciu larpów, gier miejskich, planszowych i karcianych. Organizator festiwali gier (2007 – 14  Hardkon, 2016 – Dramhaven), warsztatów a od jesieni 2014 roku współtwórca larpowej sceny BlackBox 3City. Dwukrotnie nagrodzony w konkursie Złote Maski za najlepszy scenariusz larpu. Autor artykułów, prelekcji i prezentacji o projektowaniu gier, redaktor działu larpowego magazynu “Magia i miecz” oraz publikacji “Nasiona, Drzewa Ogrody” o historii larpowania w Polsce. Żegluje w wolnych chwilach, czyli niezmiernie rzadko.

Na TEDxGdynia opowiedział o tym, czego projektowanie gier uczy o designie.

-
+
Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku portalu internetowego www.tedxgdynia.pl

Uprzejmie informujemy, że od 25 maja 2018 r. obowiązuje tzw. RODO, czyli Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Nowe prawo wprowadza zmiany w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych.

Szczegółowe zapisy znajdziesz w nowej polityce prywatności portalu internetowego www.tedxgdynia.pl. Jednocześnie informujemy, że Państwa dane są przetwarzane w sposób bezpieczny, z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami.